lauantai 15. marraskuuta 2014

Ongelma!

Hei vain!
Minulla on tässä pienen pieni ongelma... Mulla on kaapissa pitkä ruskea peruukki enkä haluaisi "tuhota" sitä vielä Tentenin tai Leixian cossia varten. Ystäväni Enzelyn käytti peruukkia aikasemmin Lara Croft cossissa. Olen tässä miettinyt että olisiko mitään hahmoa, jolla olisi pitkät ruskeat hiukset. Minulla ei tällä hetkellä ole kuvaa peruukista, mutta, tässä kuva Larasta. Suurinpiirtein noin tumma ja pitkä on se peruukki.

Olen myös miettinyt, jos tekisin Tohru (fruits basket) cossin tuosta peruukista, mutta se on turhan pitkä ja Touru Kitsutakan cossiin se on taas liian tumma ja pitkä... -___-
Ehkä minun vain pitää uhrata se jompaan kumpaan cossiin, josta päästään seuraavaan ongelmaan... En osaa muokata peruukkeja O.O Eikä minulla ole oikein tilaa tehdä cosseja, mutta jos raivaan tilaa ni kyllä mahdun jonnekin väkertelemään :'D
Eli tarvitsen siis apua uuden cossin keksimisessä TAI peruukin muokkaamisessa, puvun yritän suurimmaksi osaksi tehdä itse. Jos nyt päätänkin tehdä Leixian niin teen hänelle mös miekan (jos osaan, eiköhän netti ole pullollaan ohjeita). Tentenille puolestaan tekisin rullan ja EHKÄ yhden kunainkin. :D
Mutta niin ongelmat:
1. Keksiikö kukaan uutta cossia, jossa olisi noin pitkät hiukset?
2. Uhraanko peruukin Leixialle VAI Tentenille?
3. Kuka auttaa mua peruukin kanssa? O.O
Anzku kiittää ja kuittaa!

~Anzku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti